N-VA deelt in de overwinning met twee verkozenen

Op 15 oktober 2012

Het is verheugend dat de N-VA in Oosterzele ook mag deelnemen aan het feest dat deze grootste verkiezingsoverwinning toch is. De Vlamingen hebben in heel Vlaanderen massaal voor verandering gestemd, in Oosterzele betekent de verandering dat de N-VA mee zal besturen.
Provinciaal zijn we met afstand de grootste partij, met meer dan 100 provincieraadsleden in totaal. Op gemeentelijk vlak heeft de N-VA nu meer dan 1.600 gemeenteraadsleden, twee van die verkozenen komen uit Oosterzele: Hanna Courtijn en Jan Martens.

De N-VA maakte in Oosterzele de keuze om met de CD&V in kartel te gaan. De twee N-VA-verkozenen en het aantal stemmen dat de N-VA haalde, maakt duidelijk dat de N-VA wezenlijk mee zorgde van de mooie overwinning die het kartel behaalde door 14 zetels in de wacht te slepen. De N-VA is klaar voor het bestuur in Oosterzele en zal mee besturen nu de kiezer voor die mogelijkheid gezorgd heeft.

Meer nieuws volgt binnenkort.