N-VA Oosterzele plant de toekomst

Op 2 april 2018

N-VA Oosterzele plant de toekomst! Dat is de baseline van een informatiecampagne waarmee N-VA Oosterzele de inwoners van de gemeente wil informeren over waar de partij in Oosterzele voor staat. Vooraleer de kiezers zich kunnen uitspreken is het noodzakelijk hen uitgebreid te informeren over onze inhoudelijke plannen.

Halfweg december besliste N-VA Oosterzele opnieuw in een kartelverhaal te stappen met CD&V Oosterzele. Vandaag start de lokale N-VA-afdeling met een informatiecampagne. Beiden zijn logische stappen in ons groeiverhaal. We stapten mee in een kartelverhaal na een intern sterk debat. Voor N-VA Oosterzele was het enorm belangrijk dat het kartel er kwam op basis van inhoud. Dat is het geval.

De volgende logische stap is om de inwoners van Oosterzele te informeren over de inhoud en waar mogelijk  hen zoveel mogelijk te betrekken bij de verdere uitwerking daarvan. De toekomst planten we ten slotte samen.

Via sociale media en informatiebrochures wil de N-VA-afdeling de inwoners informeren. Samengevat staat N-VA Oosterzele voor een modern Oosterzele die haar identiteit gestoeld op landelijkheid, veiligheid en openheid wenst te bewaren.